Vrácení a reklamace
___________________________________
Naše filozofie
Domov má být místem klidu. A stejně tak i nákupní zkušenost.
Pokud vám produkt nevyhovuje nebo něco není v pořádku, vyřešíme to s respektem a transparentností. Naše zásady vracení a reklamací stojí na rovnováze mezi vaší svobodou rozhodnutí a naší odpovědností vůči kvalitě.
I. Vrácení zboží
Umožňujeme vrácení zboží do 30 dnů od doručení.
1–14 dní: Odstoupení od kupní smlouvy
V souladu s právními předpisy Evropské unie má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží, a to bez uvedení důvodu.
Aby bylo toto právo uznáno, musí být žádost podána přes náš online systém pro vrácení zboží a zákazník v ní musí výslovně uvést, že uplatňuje „odstoupení od kupní smlouvy“.
Pokud zákazník tuto formulaci neuvede, bude vrácení považováno za standardní a bude se řídit interními podmínkami Dorsøen.
15–30 dní: Prodloužená možnost vrácení
Mezi 15. a 30. dnem přijímáme zboží zpět formou dárkového kuponu v plné výši hodnoty produktu. Tento krok není zákonnou povinností a může být kdykoli upraven.
Podmínky vrácení
- Zboží musí být nepoužité a nenošené
- V původním stavu, včetně neporušeného obalu
- Musí obsahovat originální štítky, cenovky a doklad o nákupu (faktura)
Zboží, které nesplňuje tyto podmínky, nemusí být přijato nebo může být refundováno jen částečně, v závislosti na nákladech na uvedení do původního stavu.
II. Postup pro vrácení nebo výměny zboží a reklamace
Veškeré žádosti o vrácení, reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy musí být podány výhradně prostřednictvím online systému pro vrácení zboží na našich webových stránkách.
Tento systém zajišťuje přesné zadání údajů, sledování postupu a eliminaci nedorozumění. Žádosti podané jinou formou (např. e-mailem, telefonicky nebo vzkazem v zásilce) nejsou akceptovány.
Vaše žádost je považována za přijatou až v okamžiku, kdy je řádně odeslaný reklamační požadavek.
Po potvrzení žádosti obdržíte:
- Zpětný štítek
- Pokyny pro odeslání zásilky prostřednictvím Zásilkovny
- Potvrzení o přijetí zásilky do 10 pracovních dnů
III. Reklamace
Pokud obdržíte poškozené, chybné nebo nekompletní zboží, zašlete nám email na info@dorsoen.cz.
Přiložte číslo objednávky a fotografii závady.
Vaši žádost vyřešíme zpravidla do 3 pracovních dnů, nejpozději do 5.
IV. Výjimky – zboží bez možnosti vrácení
Nelze vrátit následující typy zboží:
- Personalizované produkty nebo zboží vyrobené na zakázku
- Otevřenou kosmetiku nebo hygienické produkty
- Dárkové karty
- Zboží zakoupené ve výprodeji
- Rychle se kazící položky (např. potraviny, rostliny)
- Nebezpečné nebo hořlavé látky
Máte-li pochybnosti ohledně konkrétní položky, kontaktujte nás předem.
V. Vrácení peněz
Po přijetí a kontrole vráceného zboží:
- Vás informujeme o schválení či zamítnutí žádosti
- Refundace probíhá do 10 pracovních dnů
- Peníze vracíme na původní platební metodu
Zpracování refundace bankou nebo poskytovatelem karty může trvat několik dalších dní. Pokud refundace neproběhne do 15 dnů od schválení, kontaktujte nás prostřednictvím online formuláře.