Reklamace a vracení

Vrácení a reklamace

___________________________________

Naše filozofie

Domov má být místem klidu. A stejně tak i nákupní zkušenost.

Pokud vám produkt nevyhovuje nebo něco není v pořádku, vyřešíme to s respektem a transparentností. Naše zásady vracení a reklamací stojí na rovnováze mezi vaší svobodou rozhodnutí a naší odpovědností vůči kvalitě.

I. Vrácení zboží

Umožňujeme vrácení zboží do 30 dnů od doručení.

1–14 dní: Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu s právními předpisy Evropské unie má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží, a to bez uvedení důvodu.

Aby bylo toto právo uznáno, musí být žádost podána přes náš online systém pro vrácení zboží a zákazník v ní musí výslovně uvést, že uplatňuje „odstoupení od kupní smlouvy“.

Pokud zákazník tuto formulaci neuvede, bude vrácení považováno za standardní a bude se řídit interními podmínkami Dorsøen.

15–30 dní: Prodloužená možnost vrácení

Mezi 15. a 30. dnem přijímáme zboží zpět formou dárkového kuponu v plné výši hodnoty produktu. Tento krok není zákonnou povinností a může být kdykoli upraven.

Podmínky vrácení

  • Zboží musí být nepoužité a nenošené
  • V původním stavu, včetně neporušeného obalu
  • Musí obsahovat originální štítky, cenovky a doklad o nákupu (faktura)

Zboží, které nesplňuje tyto podmínky, nemusí být přijato nebo může být refundováno jen částečně, v závislosti na nákladech na uvedení do původního stavu.

 

II. Postup pro vrácení nebo výměny zboží a reklamace

Veškeré žádosti o vrácení, reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy musí být podány výhradně prostřednictvím online systému pro vrácení zboží na našich webových stránkách.

Tento systém zajišťuje přesné zadání údajů, sledování postupu a eliminaci nedorozumění. Žádosti podané jinou formou (např. e-mailem, telefonicky nebo vzkazem v zásilce) nejsou akceptovány.

Vaše žádost je považována za přijatou až v okamžiku, kdy je řádně odeslaný reklamační požadavek.

Po potvrzení žádosti obdržíte:

  • Zpětný štítek
  • Pokyny pro odeslání zásilky prostřednictvím Zásilkovny
  • Potvrzení o přijetí zásilky do 10 pracovních dnů

III. Reklamace

Pokud obdržíte poškozené, chybné nebo nekompletní zboží, zašlete nám email na info@dorsoen.cz.

Přiložte číslo objednávky a fotografii závady.

Vaši žádost vyřešíme zpravidla do 3 pracovních dnů, nejpozději do 5.

IV. Výjimky – zboží bez možnosti vrácení

Nelze vrátit následující typy zboží:

  • Personalizované produkty nebo zboží vyrobené na zakázku
  • Otevřenou kosmetiku nebo hygienické produkty
  • Dárkové karty
  • Zboží zakoupené ve výprodeji
  • Rychle se kazící položky (např. potraviny, rostliny)
  • Nebezpečné nebo hořlavé látky

Máte-li pochybnosti ohledně konkrétní položky, kontaktujte nás předem.

V. Vrácení peněz

Po přijetí a kontrole vráceného zboží:

  • Vás informujeme o schválení či zamítnutí žádosti
  • Refundace probíhá do 10 pracovních dnů
  • Peníze vracíme na původní platební metodu

Zpracování refundace bankou nebo poskytovatelem karty může trvat několik dalších dní. Pokud refundace neproběhne do 15 dnů od schválení, kontaktujte nás prostřednictvím online formuláře.