F.A.Q

 

 

Nejčastější dotazy

Odpovědi na otázky, které vás zajímají

Objednávky a doručení

Zpravidla doručení netrvá déle než 1-3 pracovní dny. Po dokončení objednávky vám na vaši emailovou adresu přijde potvrzující email. V případě zvolení platby bankovním převodem balíček odesíláme po obdržení platby.

U nás si budete moct vybrat, zda využijete služby Zásilkovny (Packeta), Zásilkovny Home Delivery (Packeta), či GLS. Více informací naleznete zde.

Ano, a to v případě, že zvolíte služby Zásilkovny (Packety). Objednávku si vyzvednete na jedné z vámi vybraných poboček Zásilkovny.

Bohužel tuto možnost nenabízíme, ale zboží si vždy můžete prohlédnout v pohodlí domova a do 30 ho dní vrátit.

Po dokončení objednávky vám zašleme potvrzující email. Jestliže jste tento email neobdržel/a, objednávku se zřejmě nepodařilo dokončit nebo se potvrzující email dostal do složky s nevyžádanou poštou. V případě dalších dotazů, problémů či nejasností zkontaktujte naši zákaznickou podporu na čísle: +420 774 917 925 nebo nám napište email na: info@dorsoen.cz.

Platby a slevy

Za balíček můžete zaplatit platební kartou, bankovním převodem či dobírkou (příplatek 49 Kč).

Jestliže se vám nepodařilo zaplatit objednávku kartou či neznáte bankovní údaje našeho e-shopu, nezoufejte a peníze za objednávku pošlete na náš účet č. 2302048113/2010 Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky, které naleznete v potvrzujícím emailu a také v historii objednávek (ta se objeví na našem webu po přihlášení). Nejprve nám prosím ale dejte vědět o této změně.

Po vložení zboží do košíku se objeví políčko Máte slevový kód. Do tohoto pole vložte slevový kód a potvrďte tlačítkem vložit. Po vložení kódu se vám zobrazí výsledná cena.

Ano, v případě, že vaše objednávka nebyla již uhrazena. Stačí zkontaktovat naši zákaznickou podporu na čísle: +420 774 917 925 či napsat email na: info@dorsoen.cz.

Vrácení a reklamace

Ano, do 30 dní. Pokud nám zboží vrátíte do 14 dní, peníze vám pošleme na váš bankovní účet. Dalších 16 dní máte možnost vrátit zboží a peníze obdržíte v podobě virtuálního kuponu, který budete moct uplatnit na další nákup u nás.

Jednoduše, pouze vás požádáme o:

  • Poslání fotografie produktů, které budete vracet a o fotografii faktury na náš email: info@dorsoen.cz.
  • Vyplnění a vytištění reklamačního/vrátkového formuláře, který vložíte do balíčku.
  • Po určité době po odeslání emailu s požadovanými informacemi od nás obdržíte štítek, který nalepíte na balíček. Balík už jen odnesete na vámi vybranou pobočku Zásilkovny. Je nutností, aby bylo zboží nepoškozené, nepoužité, a zabalené v původním obalu.

Náš tým pravděpodobně zrovna vaši reklamaci/vrátku zpracovává. Snažíme se totiž vratky a reklamace řešit co nejrychleji. V případě dotazů či nejasností neváhejte zkontaktovat naši zákaznickou podporu na čísle: +420 774 917 925 nebo nám napište email na: info@dorsoen.cz.

Doprava je zcela zdarma pokud využijete našeho reklamačního asistenta od Zásilkovny.

Peníze vám vrátíme na účet do 10 pracovních dnů poté, co dorazí balíček do našeho skladu.

Veškeré produkty procházejí tvrdou kontrolou kvality, a tak je velmi nepravděpodobné, že obdržíte poškozený balíček. Pokud se tak ale stane, moc se vám omlouváme.

  • Pošlete fotografii produktů, které budete vracet a fotografii faktury na náš email: info@dorsoen.cz.
  • Vyplňte reklamační/vrátkový formulář. Také nám ho p